Suomen ns. eliitti ja sotilasjohto on viemassa Suomea NATOon ilman etta kansanaanestysta NATOsta sallitaan - he ovat tekemassa rikosta ja maanpetturuutta !

From: SecQrilious (waeg_at_latinmail.com)
Date: 11/13/04

Date: 13 Nov 2004 00:00:05 -0800

Suomen ns. eliitti ja sotilasjohto on viemassa Suomea NATOon ilman
etta kansanaanestysta NATOsta sallitaan - he ovat tekemassa rikosta ja
maanpetturuutta !

On selvaa, etta kun lehdesta voi lukea etta USAn lennosta osallistuu
Suomessa pidettaviin sotaharjoituksiin Pirkkalassa kuten nyt
lahiaikoina, niin Suomea viedaan NATOon ilman etta Suomen kansa saa
aanestaa tasta. Onko tama Suomen valtion mukaan lukien Tarja Halosen,
sotilasvoimien ja Suomen "raha-eliitin" hanke syrjayttaa Suomen ja
suomalaisten oikeis paattaa tulevaisuudestaan. Ehka tasta syysta ei
enaa ole ollut NATO keskusteluja ja Suomen valtion halukkuutta
jaerjestaa NATO-aanestysta, kun tiedetaan etta Suomen kansa ei halua
NATOa. Oletteko te peloissaan ja ette halua puhua NATO ja Suomen ns.
puolustusvoimia vastaan, vaikka Suomihan pitaisi olla demokratia,
jossa sotilasvoimia halitsee demokraattisesti aanestetyt paatokset
eika sotilasdiktatuuri.

Uskon etta Martti Ahtisaari, Paavo Lipponen, Tarja Halonen, Jyrki
Katainen, Kimmo Sasi ja monet muut korruptioidut poliitikot ovat
systemaattisesti viemassa salaa Suomea NATOon Suomen sotilasvoimien ja
USAn/EUn tiedustelupalvelujen kanssa. Onhan se Martti Ahtisaari ollut
CIAn jasen jo monta kymmenta vuotta ja nain rikkonut eraita Suomen
lakeja. Mutta suomalaiset eivat halua NATOa, mika on ehka paras
ratkaisu takaamaan Suomen pitka-aikaisen turvallisuuden.

Itse aloin puhumaan NATOa vastaan USAssa huhtikuussa 1999, minka
jalkeen jotkin organisaatiot hyokkasivat minun kimppuuni. Uskon, etta
Suomen "epakunnioitettava" armeija ja sen johto oli mukana siina
toiminnassa minua vastaan USAn armeijan ja tiedustelupalvelujen
kanssa. Ehka Jukka Saarelainen, joka on ns. MI (military intelligence
- sotilaalinen tiedustelu) jasen, voi kertoa ja todistaa enemman mita
tapahtui USAssa vuodesta 1994 vuoteen 2000. Haluan etta tama asia
tutkitaan ja tulen kirjoittamaan NATOon littyvista asioista ihan miten
pitkaan haluan. Onko se ollut Suomen armeija yhdessa CIAn kanssa jotka
ovat salakuunnelleet minun puhelinsoittojani Suomessa vuodesta 2002
vuoteen 2004? Kayttaytyvatko he nain kun joku ihminen on heita vastaan
ja kayttaa perustuslaillisia oikeuksiaan. Mutta sehan ei ole enaa
demoktratiaa.

Terveisin,

Markku J. Saarelainen
The Spiked Octapoint Society (SOS)
Sakarainen Kahdeksan Piste Yhteiso (SKPY)

P.S. Ihmiset taytyvat alkaa sotimaan NATOa ja tata salaliittoa
vastaan. Ehka Yasser Arafat ja hanen elamansa voi antaa esimerkkia
taistelusta.

P.S. Kannatan etta kansanaanestys jarjestetaan NATOsta ja
ulkopoliittiset suunnat valitaan taman aanestyksen perusteella. Suurin
osa Suomen kansasta ei halua NATOa eika halua olla NATOssa. Ainoastaan
pieni osa suomalaisia, ns. eliitti, haluaa NATOn jasenyyden, miksi he
juuri vievat Suomea salaa NATOon, mika on rikos ja maanpetturuus.

P.S. En mina ole mikaan KGB tai kommunisti, vaan olen kapitalisti,
joka on NATOa vastaan.